.

Volgers

zaterdag 31 mei 2014

Candytime !!!!

Dear Bloggers, I think it is time for another candy round.
My two gorgeous girls Moppie and Droppie turned nine a couple of days ago
and I want to celebrate this with my followers.
Only a small candy this time, but as a catlover (which most of you also are) I could
not resist this stamp from the latest Magnolia collection:
-----------------------------------------------------------------------------------------
Lieve Bloggers, ik vind het tijd voor een nieuwe candy ronde.
Mijn lieve meisjes Moppie en Droppie zijn onlangs negen jaar geworden en
dat wil ik vieren met jullie.
Een kleine, maar fijne candy dit keer.
Toen ik deze stempel zag klopte mijn hartje sneller en als kattenliefhebster
(wat de meesten van mijn volgers ook zijn) kon ik deze stempel niet weerstaan.
Het is Napoleon van de laats verschenen Magnolia collectie:
Magnolia
Animal of the Year collection 2014 Napoleon
So, I am offering this wonderfull cute stamp as candy.
--------------------------------------------------------------------------
Deze snoezige stempel stel ik ter beschikking als candy.

====================================================================

What do you have to do ?
1. You have to be a follower of my blog
2. Place this candy on your sidebar with a link back to this candy/blog.
3. Leave a comment underneath this post.

The candy is open to new and old followers and is open for everyone worldwide.
I wish you all good luck and hope you will join in.
The candy closes on May 31th and soon after I will let you know who wins
this jummy stamp.
Of course I will involve Moppie and Droppie into picking a winner.
Remember, you have to be in it, to win it :).
----------------------------------------------------------------------------------------
Wat moet je doen ?
1. Je bent een volger van mijn blog.
2. Plaats mijn candy aan de zijkant van je blog met een link terug naar mijn blog/candy.
3. Plaats een reactie onder dit bericht.

De candy is voor alle volgers, oud of nieuw en iedereen kan meedoen want 
ik verstuur wereldwijd.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie meedoen.
Je kunt meedoen tot en met 31 mei en snel na deze datunm zal ik de 
winnaar hier bekend maken van deze schattige stempel.
Natuurlijk zal ik Moppie en Droppie bij de winnaar betrekken.
Een Engels spreekwoord is you have to be in it, to win it :).

29 opmerkingen:

  1. Wow..Great news!!Congratulations to you as Moppie and Droppie turned 9..Thanks for the chance to win..Hugs, Anjali

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marion
    Ik ben er vandaag al vroeg bij en zag dat jij een super candy wilt weggeven. IK ben gek op katten(ik heb zelf 3 katten) dus ik doe heel graag mee.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marion,
    thank you for the chance to win this cute stamp,a loveley must for all catlover. - Your new Blog style looks
    amazing,like it very much.Wish you and your hubby a happy and good weekend,with much time for creating your gorgeous cards.You always show so interessting inspirations to all
    of us,thanks,
    hugs die waldfee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOO Wat een lieve stempel! als kattenliefhebster wil ik natuurlijk heel graag meedoen, super leuk dat je dit doet Marion en uiteraard nog gefeliciteerd met Moppie en Droppie!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Birthday Moppie & Droppie, hope you had a great 9th Birthday. Femo & Merlot send all their love, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi en lief stempeltje.
    Wil graag een kansje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Marion,
    ooooh, that's such a sweet little stamp! How did Moppie and Droppie spend their birthdays? Did they get some pressies? I so would love to win this little candy.
    Wishing you a wonderful start into the weekend.
    Love,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG ! This is soooo cute ! Thank you so much for giving us the chance to win such a cute stamp ! May I bribe your two darlings with treats so they will choose me ??? lol Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhh wat een schatje, had hem nog niet gezien...
    Doe graag mee en wens een ieder succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello, Marion! Happy Birthday to Droppie and Moppie, my two favourite kitties overseas! Honeydew and Kiwi send big birthday wishes along too! My 2 boys will be 10 in September so they are a bit older than yours.

    So nice of you to celebrate with candy - I will go add it to my sidebar now. Sending big hugs your way! And I think your kitties deserve an extra treat for their birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Marion!
    Thank you for chance to win this cute stamp!
    I love cats! I have four of them.
    This kitty is like my kitty !
    so cute!
    I do not know what kind of life would that be without a cat's!
    I love them!
    i share your candy on my blog!
    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Marion,
    alles Gute für deine zwei Lieblinge und Danke für dieses Wundervolle Candy. Aber du weist ja, dass auch ich eine Katzenliebhaberin bin und somit an diesem Stempel nicht vorbei konnte und ihn mir schon gekauft habe. Aber ich werde natürlich dein Candy auf meinen Blog verlinken.
    Ich wünsche dir eine schönes Wochenende.
    Liebe Grüße
    Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh dit is ook een droppie van een stempel hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marion,
    Van harte gefeliciteerd met de jarige dames Moppie en Droppie en wat een superleuk stempeltje is dit, ik doe graag, heb zelf ook 4 katten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  15. thank you for the chance to win this cute stamp.
    If I win I will give it to truly catlover for her birtzhday!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben eerst eens gaan kijken wat voor blog dit is...nou een super mooi blog!!!! Prachtig wat ik hier allemaal trewf dus volger van je geworden. En doe ook graag mee met deze leuke candy.
    Super aardig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met je poezen Marion, je zult ze op hun verjaardag wel extra verwend hebben ;-) Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief stempeltje hè, ben er ook helemaal weg van. Heb hem zelf al dus doe niet mee aan de candy maar wil je wel even feliciteren met Moppie en Droppie. Wauw, 9 jaar alweer, nog een jaartje en dan zijn het al weer "golden Girls" Gaat hard hoor, die van mij worden bijna 5 en zie nog steeds voor me hoe ze hier als kleine wollige kittens binnenkwamen.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thanks Marion for this chance to win this cutie....yes your fur babies must pick the winner.xxx
    Putting on my blog too.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awe what a cute Kitty stamp thank you so much for the chance to win Happy Birthday to your little ones :) hugs Nikki C

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Happy Birthday Moppie and Droppie!
    Thank you for the chance to win this adorable stamp Marion:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Marion,
    I love cats, too and this cute kitty cat is so lovely :)
    Thanx you so much for the chance to win this beautiful candy...
    I'm still a new follower, but will come around more often in future ;)
    Love your work!
    Greetings from Germany
    Elchi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Happy Birthday to Moppie and Droppie on turning 9!!! This is a beautiful way of celebration. I would like to win this purr-fect kitty!!! Thank you for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I can't seem to find my comment here, so I am commenting again.
    This is such a cute kitty and I would love to take it home with me.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marion
    Wat een schitterende Candy heb je voor ons.
    Zoals je weet ben ik gek op katten vandaar ik heel graag een kansje wil maken
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love your card Marion, the images are so darn cute...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gefeliciteerd met de poesjes en wat een leuke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thank you for the chance to win he is so cute!!!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.