.

Volgers

vrijdag 27 mei 2016

Kit and Clowder Create and Learn May2016

Hi everyone,
As every month, I was lucky to 
follow another Create and Learn class from 
Kit and Clowder.
And as every month, out of my comfort zone, but so
much learned and glad I took this challenge.
This month was this colouring:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Zoals elke maand tot dusver, voel ik me gelukkig
dat ik de Create and Learn les mag ontvangen
van Kit and Clowder.
Zoals elke maand nieuwe dingen geleerd,
ook weer buiten mijn gewone kleuren dingen geprobeerd,
weer mijn grenzen verlegd.
Dankbaar zoals altijd dat ik dit doen mocht.
Hier is het kleursel van deze maand:


I sometimes get questions as how big this scenes are, well,
most of them are only 18 cm high and 12 cm in width.
Making details in the images is an extra challenge.

Thank yiu so much for taking a peek and visiting this blog.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik krijg af en toe vragen hoe groot mijn scenes zijn die ik laat zien.
De meesten van hen zijn slechts 17 cm groot en 12 cm breed.
Details integreren in deze afmetingen is dan ook heel vaak
zelfs voor mij een hele uitdaging.

Superbedankt dat jullie een kijkje namen, graag tot een volgende keer.
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Een hele uitdaging moet dit geweest zijn en wat fijn dat je dit zo goed gemeesterd hebt.
    Veel liefs Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful and professional looking colouring! Well done! This must have taken many hours but so worth it!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.