.

Volgers

zaterdag 30 september 2017

Kit and Clowder Monthly Marker Class September

Hi everyone,
Today I want to share my second class project
from this months monthly marker class.
Doing the class a second time is a good excuse to colour 
but also it goes easier the second time.
The parts that I struggled with became
easier the second time.
Here is my colouring:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag mijn tweede les project met
jullie delen van de maandelijkse marker les.
Altijd een goed excuus te kleuren als je
iets nog een keer wilt proberen.
Mij viel op dat het mij makkelijker afging de tweede keer.
De delen waar ik de vorige keer ietwat mee worstelde,
waren dit keer iets makkelijker te kleuren.
Hier is mijn kleursel:

It is lovely just to practise.
Here is a compair between my colourings:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Het blijft heerlijk te oefenen.
Hier zijn beide kleursels, ter vergelijking:

      

The first one on the left is the first try, the right picture is my second try.
Both are coloured with copics.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs, 
Marion
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De linkse tekening is mijn eerste poging.
De rechtse de tweede poging.
Beiden zijn ingekleurd met copics.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Prachtig ingekleurd met fijne overgangen, we vinden ze beide mooi, en voor een leek is het verschil pas te zien als beide naast elkaar staan, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.